dimarts, 30 de setembre del 2008

Larrasoaña - Pamplona - Cizur Menor

Primer de tot he de dir que els vostres comentaris m'omplen d'energia, felicitat i saviesa, tot i que inevitablement van minvant... (una mica de manipulació d'anar per casa)


Després d'haver catat el patxaran de la zona amb un brasileiro, un riojano i una granadina, puc assegurar, i asseguro, amb total rotunditat que:

. El patxaran contribueix a minvar els dolors de caire muscular, i altres...

Per tant,

Refexió del moment: Quan ens cal un ritual per relaxar la ment, el cos i l'esperit; és que la pròpia força interior trontolla...

Lo pelegrino selvata

9 comentaris:

sistacs ha dit...

Veig que el nivell d'aquest bloc em supera. El millor serà no tornar a entrar-hi no sigui cas que se m'enganxi el virus de la espiritualitat i acabi fent comentaris trascendents tot el sant dia.

La Pelegrina del Delta ha dit...

Hola pelegrí selvatà!!

M'alegra saber que estàs millor, la veritat és que ens vas deixar una mica preocupats a Roncesvalles, però jo vaig creure en tu i et vaig veure fort i en moltes ganes ... recorda que això compta molt.
Em va encantar fer en tu la ruta des de Sant Jean i ja saps que m'hauria quedat al camí ...
Endavant Joanet i disfruta del dia a dia, escolta tot el que t'envolta ... perquè qui diu que el silenci no s'escolta?
Records de pelegrino ben trobatto i de pelegrina rapitenca!

Anònim ha dit...

No te canses mucho y come bien, que lo espiritual acaba cuando se acaba el pan.
Un abrazo Joan, un día haremos el camino los dos juntos.

FLANDERS ha dit...

Two roads diverged in a wood, and I—
I took the one less traveled by,
And that has made all the difference...

Toni Solé ha dit...

Benvolgut germà:

Quan minva la vida interior, hom és abocat a escollir entre la peniténcia alliberadora del perdó en confessió o la rauxa, també alliberadora, en la ingesta de patxaran.

La claretat d'idees però, només s'obté amb la segona opció, sigui amb patxaran, cazalla o qualsevol altra medecina de l'ànima.

Benaurants els que beuen amb l'esperit i no amb l'estòmac perquè d'ells serà la visió doble i el somriure etern.

fins ara:
el vostre Pare Prior

Anònim ha dit...

Hola Juanete!

He volgut fer una prova per veure si soc capaç de publicar els meus comentaris.

Informació pel teu interès...o no:

Et faig saber que va guanyar el barça contre no sé qui de la "champions" per 2 gols a 1.

La crisi econòmica continua el seu curs, és a dir, continuarem vivint de lloguer bastants anys.

El Toni i el Dani, en reunió d'educadors celebrada ahir van dir " no el trobem gens a faltar, ara ja no ens pot manipular"...Queda dicho!

Dormo com un tronc tota la nit sense sentir cap soroll tipus roncs selvatans.

Les obres de casa els vecinitus continuen el seu curs. Jo penso que abans de les properes olimpiades ja estarem ubicats altre cop a Tarragona.

Ah, i s'ha mort el Paul de Cal Newman.

En fi, vaig a fer veure que treballo per justificar el fantàstic sou que cobro cada mes.

Un petó i molts ànims!!! No intentis convèncer a ningú perque es faci del sindicat de treballadors, eh!

Rosita, la "soltera en funcions"

pelegrino selvatà ha dit...

Gràcies pels comentaris

Sistacs, és una llàstima que ens deixis, jo crec que tots podrem trobar el nostre espai en aquest bloc.

Mercie pelegrina del delta, la veritat és que va ser un luxe que m'acompanyessiu...

Sergio, non preocupare, primum vivere y luego filosofare... lo del vivere digamos que lo llevo bien a base de pochas... y por cierto recojo el guante...

Flanders, where is nathan's?

Gràcies Rosita en funcions, jo sí que sento tot un reguitzell variat de roncs i ultrasons...

Anònim ha dit...

Benvolgut Joan,
Ja veig que ets en marcha. Ja et vaig dir en el mail que hi havia un abans i un desprès del camí de Santiago, pel que conprovo ja ets en el punt de inflexió. Viu Joan!!!! Em fas enveja, però sana , eh??
un peto grandot
mariuca

Anònim ha dit...

Després de lleixir i escoltar tot aixo en sento en més anims de fer el cami, tota una experiencia. !! Anim Joan !!, m'encanta la teva força i les ganes de viure.
Molts petonets.
Chavy.